Ποια είναι η καλύτερη διατροφή για έναν χρήστη αναπηρικού αμαξιδίου;

Published In: hrisimes symboules Created Date: 2016-05-16
​ Ένα από τα κύρια ζητήματα, που αφορούν τους ανθρώπους σε αναπηρικό αμαξίδιο, είναι πως θα πρέπει να αποφύγουν την αύξηση σωματικού βάρους, καθώς η διαδικασία καύσης θερμίδων δεν αποφέρει τα ίδια αποτελέσματα με τους αρτιμελείς ανθρώπους.

 Ωστόσο, το γεγονός αυτό δε σημαίνει πως με το κατάλληλο πρόγραμμα εκγύμνασης δεν θα καταφέρετε να μετακινήσετε το επάνω μέρος του σώματός σας αρκετά, ώστε να χάσετε θερμίδες, να αποκτήσετε γράμμωση αλλά και να ενδυναμώσετε τους μύες σας. Για να ακολουθήσετε το κατάλληλο, για εσάς, πρόγραμμα εκγύμνασης θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας, ώστε να σας παραπέμψει σε κάποιον που διαθέτει τα απαραίτητα προσόντα, είτε σε κάποιον φυσιοθεραπευτή, είτε σε κάποιον που ειδικεύεται στο χώρο.

 Όσον αφορά τη διατροφή, το να διατηρήσετε ένα υγιές επίπεδο βάρους μπορεί να επιτευχθεί ευκολότερα, εάν επιλέγετε πλήρη γεύματα, τα οποία ωστόσο δεν είναι παχυντικά. Ουσιαστικά, αυτά τα γεύματα διαθέτουν υψηλό ποσοστό φυτικών ινών και είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, ενώ παράλληλα απελευθερώνουν τη ζάχαρή τους σιγά – σιγά. Ένα καλό παράδειγμα των παραπάνω θα ήταν τα κουάκερ για πρωινό, σάντουιτς με πολύσπορο ψωμί για μεσημεριανό και ζυμαρικά για το βραδινό γεύμα. Ο καθημερινός συνδυασμός των συγκεκριμένων βασικών τροφών με 2–3 μερίδες άπαχη πρωτεΐνη, θα σας βοηθήσει στον έλεγχο της επίμονης όρεξης, ενώ εάν συμπληρώσετε σε όλα τα παραπάνω 5 μερίδες φρούτα και λαχανικά, θα δημιουργήσετε μία πλήρη διατροφική εικόνα.
  Επίσης, ακόμη μία σημαντική συμβουλή είναι να συνδυάσετε τις φυτικές ίνες (θα λάβετε την απαραίτητη ποσότητα, ακολουθώντας τις παραπάνω οδηγίες) με πολλά υγρά, για να αποφευχθεί η δυσκοιλιότητα. Αυτή είναι γενικότερα μία καλή συμβουλή για όλους και ιδιαίτερα για τους χρήστες αναπηρικού αμαξιδίου, καθώς η δυσκοιλιότητα του εντέρου εμφανίζεται συχνότερα σε άτομα που βρίσκονται σε κινητική αδράνεια. 

Πηγή: dailymail.co.uk | Επιμέλεια μετάφρασης wheel.gr
 
Tags:

Leave A Comment